قصر المنصوره
انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك 13401721
قصر المنصوره
انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك 13401721
قصر المنصوره
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قصر المنصوره

مشاهده اونلاين,افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات | مصارعه | برامج | العاب| شات| راديو

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
كل عام وانتم بخير مع تحيات اداره منتدى قصر المنصوره وشات قصر المنصوره كما يمكنكم الدخول للشات الصوتى ولاول مره بالمنصوره على الرابط التالى اضغط هنا

انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كروان حزين
مشرف عام
مشرف عام
كروان حزين

الااحترام 53717

البلد : مصر
انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Fp_0410
SMS : The LOvER AnD The BeLOvED
الحبــــــــــــــــيب والحبيبة

انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Empty
مُساهمةموضوع: انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك   انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Icon_minitimeالأربعاء مايو 12, 2010 8:37 am

ازاى تخلى البنات تحبك لكل الشباب, ازاى تخلى البنات تحبك بجد

بسم الله الرحمن الرحيم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]مبدئيا مافيش حاجة اسمها ( إزاي تخلي البنات تحبك ) لأنك لو ربنا مش محبب فيك خلقه يبقي لو عملت قرد[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ماحدش هايبصلك أساسا
لكن في شوية حاجات هاتخلي الناس كلها تحبك مش البنات بس لكن البنات بيحبوا الحاجات دي[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وبما إنك ولد يبقي البنات هاتحبك أكتر من الولاد طبعا وخد عندك يا سيدي دول عشر حاجات بس والباقي انته تقدر تكمله من دماغك بقي ماهو أنا مش هاقولك كل حاجة :

1- إيمانك بربنا وطاعتك ليه وأدائك الفروض اللي عليك زي الصلاة في وقتها والصوم وخلافه .
2- تكون شخص شيك في لبسك مهذب في تصرفاتك ومساعد جيد لأصدقائك .
3- معاملتك مع البنات تكون زي معاملتك مع الولاد مع الفارق إنك هاتتحفظ شوية في الألفاظ اللي بتقولها .
4- أوعي تكون ضعيف قدام أي بنت أيا كانت حتي لو بتموت فيها وبتتمنالها الرضي مهما كانت قوية حاول تكون أقوي منها .
5- أوعي واحدة تقولك اعمل كذا وماتعملش كذا وتسمع كلامها إلا لو كان كلامها صح طبعا يبقي تنفذه بس بطريقتك مش بالطريقة اللي هي تقولك عليها .
6- البنت أيا كانت بتحب الشخصية القوية مش الشخصية الضعيفة يعني تكون انته المسيطر عليها مش هي المسيطرة عليك .
7- ماتحاولش تتكلم معاها كتير زيادة عن اللزوم لأ دايما خليها مشتاقة للكلام معاك .
8- لو عاوز تتعرف علي بنت حاول تكون جرئ بلاش خجل زيادة عن اللزوم البنات بتحب كده مابيبينوش لكن بيحبوا كده قوي .
9- البنات بيحبوا قوي الراجل الحنين القوي في نفس الوقت مش الحنين الضعيف انته فاهم طبعا .
10- البنت بتتجنن لو الولد تجاهلها يعني حاول تكون وسط بين التجاهل والاندلاء لاموأخذه عليها
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مع تحياتى
الكروان الحزين
ETOO
المدير العام
المدير العام
ETOO

الااحترام 56841

انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Fp_0410
SMS : وحياه قلبي اللي عمري ما حلفت لحد بيه
انا عندي النظره منك بالعالم والي فيه

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك   انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Icon_minitimeالجمعة يونيو 11, 2010 2:36 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]حبيبي مشكور

ههههههههههههه
بجد مميز
TOOM
ملك المنتدى
ملك المنتدى
TOOM

الااحترام 60114

انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك 1cd9c810
SMS : اذا احببت شئ بشده فاتركه فاذا عاد اليك فهو ملك لك واذا لم يعد فهو من البدايه ليس لك

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك   انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 2:29 am

ممشكور على الموضوع
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
https://ahla2010.ahlamontada.com
ريم
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
ريم

الااحترام 52810

انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك 2i8ugs10
SMS : مااجمل ان تسامح وانتا تتالم ...وان تصمت وانتا بحاجة للكلام ...وان تفرح والحزنملى بقلبك ...وان تضحك وانتا بحاجة للدمع

الف مبروك ياريم الموقع

مُساهمةموضوع: رد: انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك   انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 8:11 pm

تسلم ايدك ياكوران موضوع مميز

انا جبتلكوا الحل ازاي تخلي البنات تحبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاي تخلع من حبيبتك!!
» ازاي تنسي حبيبك اللي جرحك؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» ازاي تنسي حبيبك اللي جرحك؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» نكت عن البنات (شووووووووووووووووفهاااا)
» ازاى تزاول البنات